Japońska gra w dupę

kategoria Telewizyjne

Można by długo się zastanawiać o co w tym teleturnieju chodzi, ale nie mając skośnych oczów chyba nie jest się tego w stanie zrozumieć. Japońskie programy rozrywkowe dla dorosłych są co najmniej specyficzne. W tym przypadku można by powiedzieć gra w dupę, bo dlaczego i po co koleś wypina tyłek a drugi wącha jego pierdzące bąki? Na necie jest wiele japońskich teleturniejów, jednak zazwyczaj występuje w nich jakaś ładna dupa, w tym przypadku jest zupełnie inaczej. Dupa to tyłek wypiętego kolesia z drużyny przeciwnej a ten co siedzi i wącha chyba za każdą złą odpowiedź dostaje pierd pod nos. A może to wojna na pierdzenie?

dodany: 29 marca 2015 wyświetleń: za: 16 przeciw: 9

Film Japońska gra w dupę (id: 759) znalazł się z innymi śmiesznymi filmami w kategorii Telewizyjne, i od momentu publikacji przez tomek w dniu 29 marca 2015 w internecie cieszy się sporym zainteresowaniem. W ostatim okresie film ten zobaczyło internautów nadając ocenę 4/5, i wyrażając dość przeciętną opinię na jego temat. Łączna ilość głosów 25.

Inni internauci trafili na tą stronę szukając między innymi: zomocz siusiaka w dupe, gry siusiaki do dupy, japońskie programy rozrywkowe dla dorosłych, klapsy w dupe teleturniej, siusiak do dupy, siusiak w dupe, siusiaki do dupy, siusiaki dupa, siusiaki. do. dupy, wsadzanie siusiaka do dup dziewczyn youtude, wsadzanie siusiaka do dupy.

Komentarze do filmu

Markus

To jest fajne

dodano: 2018-03-06 19:42:35 przez: 20.215.38.84.otvk.pl, ip: 84.38.215.20
Sebastian

Co jak co ale japończycy zawsze mieli jakieś dziwne podejście do zabawy. Ta gra polega chba na tym że za niepoprawną odpowiedź przeciwnik przybliża się o krok a gdy jest już tuż przy nosie swojego przeciwnika może puścić bąka (spierdzieć się) wprost w twarz - jakieś to poryte jest, gra w dupę dobre sobie.

dodano: 2015-03-30 09:46:52 przez: aein241.neoplus.adsl.tpnet.pl, ip: 79.186.221.241
Darek

No ale powaleńcy

dodano: 2011-04-30 01:57:55 przez: 188.146.207.174.nat.umts.dynamic.eranet.pl, ip: 188.146.207.174
Kolo

Obrzydlistwo!!!!

dodano: 2011-03-02 19:52:31 przez: acji87.neoplus.adsl.tpnet.pl, ip: 83.10.58.87
Kierownik Stołó

Pierdzenie z gwiazdami???

dodano: 2011-03-02 00:56:27 przez: host250.net81.citysat.com.pl, ip: 81.210.63.250
Lodovico

Ja pinkole. może to coś w stylu "jaka to melodia?".

dodano: 2011-03-02 00:53:35 przez: host250.net81.citysat.com.pl, ip: 81.210.63.250
Diabel

I tak prosto w ryj

dodano: 2010-06-28 00:59:40 przez: 212.183.140.48, ip: 212.183.140.48
Moje Imie

Ale oni mają najebane

dodano: 2010-06-20 10:39:53 przez: dfc18.neoplus.adsl.tpnet.pl, ip: 83.23.132.18
Tomek

Ale poj* teleturniej.ale przecierz to japńczki

dodano: 2010-04-24 09:10:34 przez: 178.182.65.78.nat.umts.dynamic.eranet.pl, ip: 178.182.65.78
Internauta

Komu pierdnąć prosto w nocha???? ja pi* co za zj* narod.

dodano: 2009-02-11 16:20:25 przez: public28942.xdsl.centertel.pl, ip: 79.163.113.14
Kamil 24

Jeden z najgorszych japońskich teleturniejów. ale przy tych naprawdę ostrych i tak wypada blado. co najwyżej budzi niesmak.

dodano: 2009-01-07 23:36:27 przez: ip-79-175-216-157.cable.smsnet.pl, ip: 79.175.216.157
Internauta

Japończycy brak słów na ten filmik

dodano: 2008-11-21 15:52:17 przez: 77-253-20-205.adsl.inetia.pl, ip: 77.253.20.205
Internauta

Możesz tutaj dodać opis, lub komentarz do tego filmu.

dodano: 2008-11-21 11:39:57 przez: static.1.45.47.78.clients.your-server.de, ip: 78.47.45.1
Internauta

Hehe prawdziwa zabawa a nie te udawane pierdoły polskie: taniec z gwiazdami na lodzie:)

dodano: 2008-11-14 19:30:12 przez: acw76.neoplus.adsl.tpnet.pl, ip: 83.25.74.76
Dj Kamilo

Ja p* rzeczywiscie pojebancy

dodano: 2008-03-24 23:29:41 przez: achr204.neoplus.adsl.tpnet.pl, ip: 83.10.15.204
Ducha5

Oni są walnięci

dodano: 2008-02-18 21:37:31 przez: dey127.neoplus.adsl.tpnet.pl, ip: 83.23.128.127
Wks

Wks zawisz bydgoszcz lole

dodano: 2008-01-26 17:53:47 przez: px-ww.telsten.com, ip: 83.238.68.13
Nieznany

Dobre a i ty tomek imiona sie pisze przez durza litere nie zwracaci na moja ortografie bo lubie tak pisaci i to na koniec daj 10 na ten filmik dobr ciekawe czy ten japonczyk

dodano: 2008-01-26 17:49:27 przez: px-ww.telsten.com, ip: 83.238.68.13
Tomek

Ale te japińczyki są poryci !

dodano: 2008-01-21 12:24:30 przez: am202.internetdsl.tpnet.pl, ip: 80.53.170.202
Strona korzysta z plików Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.